2. tammikuuta 2012

Just get your ass back home

050kt3wykkeujyk009095mklwöfaltna3pu6ömljtr0w+ayu645e78092097mlawö_eta4ämu5i7jytspoåäsewpaä30+y54wåk20+tj09042mkr3twa4yo5ut099004lt64y3aus6ikyt099_099
Hohhojaa tulipas tästä vaaleanpunainen postaus.. No mut ei se väärin oo. Valvoin taas pitkään ja nyt väsyttää vähän mut mitäs tässä! Kävin nopeasti aamulla ulkona kuvaamassa, mm. mun uutta paitaa joka näkyy vikassa kuvassa. On H&M'ltä ostettu, tai itseasiassa tilattu, ja tottakai tilattu ennen kun alet alkoi! Haha, mut ei se mitään kun en itsee sitä maksanut. Tykkään siitä kun se on niin yksinkertanen mut silti siin on tollanen pieni yksityiskohta, eli tasku joka näkyy vähän heikosti kuvassa mutta näkyy ainakin että mun puhelin kurkistelee sieltä taskusta joten varmaan näätte sen! Pörrösukat jotka on ekassa kuvassa sain joululahjaks ja ne vetäsin heti päälle kun tulin sisälle, ne on tosi lämpöset ja kivan näkösetkin omasta mielestä kun siinä on toi hahmo muumeista. Muuten oon vaan ollut sisällä tänään kun siellä ulkona on tuullut niin paljon ja halusin tänään vaan levätä. Nukuinkin ehkä tunnin tossa päivällä, joka on mulle siis hyvin epätavallista. Sitten oon vaan istunut peiton alla ja kattonut Disney Channelia tv'stä, haha. Mä olen ihan sataprosenttisesti varma siitä että en ikinä kasva liian vanhaksi Disneylle eli mm. Disney elokuville, tv-ohjelmille ja hahmoille. Tykkään siitä niin paljon! :-D

Ja ainiin, toka ja kolmas kuva on pari päivää sitten otettu, siinä näkyy selvästi(kö) että tein sinä päivän kasvonaamion, jalkakylvyn, join kaakaota&teetä ja luin uusinta Demiä (ja Elleä mutta se ei oo tossa kuvassa..)! Ja toiseksi viimeisessä kuvassa on jotakin uusia meikkejä, kynsilakkoja mitä oon saanut/ostanut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti