11. joulukuuta 2011

Our day will come



055m250364750ut09099
094n124306477809
016nm29536405yt009
086mkq25360i7609
008mnj3540yh009
018njo253645u60y09
Kuvia eiliseltä ja päivän asua.
Neule (uusi) - H&M Divided Housut (ei näy kuvassa) - H&M Kaulakoru - Glitter Sormukset - Lahjaksi saatuja

Moikka! Pari päivää sitten satoi lunta (vihdoinkin!) mutta se ei kestänykkään pitkään ja sitten vesisade korvasi lumen.. Ja onkin sitten vaan satanu vettä ja siksi en oo päässy paljon ulos kuvailemaankaan kun ei oo ollu niin valoisaa. Eilen olin Porvoossa, kävin ettimässä jotain talvilkenkiä ja löysin täydelliset kengät, mutta niitä oli vain 37, joka oli liian iso ja 39, joka on liian iso koko minulle.. Jes. Toivottavasti kenkäkauppoihin tulee lisää kokoja koska rakastuin niihin kenkiin aikalailla jo! Täällä on myös tuulenut ihan älyttömästi! Sateen takia oon ollut myös paljon sisällä, oon katellu noita elokuvia ja sitten tuli ostettua tohon meidän "Harry Potter - kokoelma"an 2 lisää dvd'tä + 4 muuta elokuvaa. Jos ootte lukenu mun muita tekstejä ootte varmaan huomannu että katon aika paljon elokuvia, oon tällanen perus elokuvahullu hah. Kans tarttunut jostain CD-kaupasta mukaan noi Lady Gagan "Born this way" ja Britney Spearsin "The singles collection" levyt jotka näkyykin tossa yhdessä kuvassa. Päivän asussa oleva paita on myös uusi, ja on H&M Divided mallistosta, tykkään siitä ihan tosi paljon ja väristä erityisesti! :-)

Oon muuten miettinyt jos tekisin huonepostauksen tai/ja pitäisin KILPAILUN(!) teille, mutta se riippuu ihan siitä että jos joku haluaa nähä meikäläisen huonetta tai/ja olla mukana kilpailemassa esim. jostain lahjakortista tai jostain? Katsoo mitä keksin mut kertokaa teidän mielipiteitä!

4 kommenttia:

  1. nam toi jäätelö ! noi huone postausja kilpailu kuulosta hyvilt . pitäisit kans kysymyspostauksen ?! :)

    VastaaPoista
  2. ooii toi jäätelö<3 hirmu kivoi kuvii! :--)

    nii ja huonepostaus olis hyvä!

    VastaaPoista
  3. sulla on tosi kiva blogi ja ihania kuvia :):) liityin lukijaksi!

    miiakaroliina.blogspot.com
    ^käy toki kurkkailees <:

    VastaaPoista
  4. tekis niin mieli maistaa tota jätskiä! ja muuten toi kaulakoru on ihana. :--)

    VastaaPoista