26. marraskuuta 2011

A drop in the ocean, a change in the weather

018m4203tr009
112m230t458y09
049m230t4y5009
126mn4y0rh09
485n6643r4tr066809709
23144k5608uy090618885364mkrg90909i
068555O340T09409
096069778700809
Moikka ja kivaa pikkujoulua kaikille! :-) Jee oon niin innoissani kun kohta on joulu ja kaikkea! Kuvassa näkyy vähän päivän tapahtumia. Äidiltä sain pikkujoulun kunniaksi ton Haribon joulukalenterin, purkkaa, sit vähän kaikkea karkkia mitä ei oo kuvassa kun en jaksanut kuvata ja ton Lumenen kynsilakan, kiitos äiti! Kuluvien päivien aikana oon muunmuuassa harjoitellut kokeisiin, lukenut läksyjä, pallellut ja ollut ulkona, odottanut lumisadetta mikä ei vieläkään ole tullut (pettymys!) vaan täytynyt tyytymään tuuleen ja pieneen vesisateeseen. Onneksi sitten myös olen ollut kavereitten kanssa, saanut koulutehtäviä valmiiksi, kuunnellu musiikkia, ollut kotona, kattonu Skins ohjelmaa tietokoneelta kun mikäkin hullu (ootan niin paljon että uusi, eli kuudes tuotantokausi tulee!) ja saanut uuden Ellen ja Demin postilaatikkoon, jotka saivat vähän odottaa koska piti lukea kokeisiin, mutta nyt tänään sain istua kotona ja lukea niitä rauhassa samalla kun datasin ja join kaakaota, kuten ekasta kuvasta näkyykin. Odotus siis palkittiin!

Tänään katsoin kaverin kanssa kans ton "Isi hoitaa 2" jonka oon varmaan sata kertaa ennen nähnytkin, meillä on se kotona dvd:llä. Syötiin herkkuja ja kateltiin vanhoja valokuvia sekä löydettiin mun ikivanha, jo monta joulua sitten saatu tanssimatto ja pelattiin pari peliä sillä! Ei oikein mulla taitanut taidot olla jäljellä (jos niitä nyt ikinä ylipäätään on ollutkaan).. Olen nyt parin viimeisen päivän aikana miten nyt olen ehtinyt, koittanut räpsytellä noita kuvia, eli niitä nyt löytyy ja en kaikkia tähän postaukseen viittinyt ängetä kun nytkin jo näin pitkä teksti (sori, haha), siks tulee varmaan lisää "kuvapostauksia/pommeja"!

1 kommentti:

  1. Moi!
    Kivoja kuvia olet räpsytellyt. Tuo eka kuva oli kaikista ihanin, sillä siitä tuli jotenkin niin jouluinen olo. :) Ah, sataispa jo lunta, viime vuonna tähän aikaan oli jo kunnon pakkaset >:(
    Vitsit, Demin Enrique Iglesias juttu piristi päivää, mun lemppari kun on! :)
    Hyvää pikkujoulua kaikille!

    VastaaPoista