15. tammikuuta 2012

What a feeling, to let it all go

462nj123434tr0fgh09363nj4354y5tjh009241m t4ok56t0yh09140njrqwoktye0t09113mk3twer009166MmKRTWNEYZUY0KU09085n235oyu5rjt009025mk35ot4y50htr09086n3kn64ye50r09312mk34teyt009126nkj5364y5u09038n3t94r9090909
Satunnaisia kuvia kuluneelta viikolta. Joo, huono kuvasaldo - check. Lupaan alkaa kuvata enemmän kunhan mun aivotkin sopeutuu tähän "kouluelämään/arkeen" kohtapuolin.

Moikka mitäs teille? Mulle ei oikeen mitään. Suoritan parhaillani mun perus "sunnuntai lagausta" aamutakissani. Istun mun pedatulla sängyllä koneen ääressä, muki appelsiinimehua on tossa koneen päällä, ja kuuntelen musiikkia ja selailen kaikkia kivoja nettikauppoja. Tänään aamulla en oikeen mitään erikoista oo suorittanu, paitsi että tänään aikasin aamulla kun ei ollut muutakaan tekemistä otin pitkästä aikaa (ehkä 2 vuotta sitten kun viimeksi) todella pitkän suihkun, tosi lämpimässä vedessä, jota en yleensä tee koska en oo sellanen joka seisoo suihkussa tunnin, enemmän 10 min suihkun tyyppiä. Mutta tänään teki mieli, no tuli siel sitten oltua 45+ minuuttia ja kun tulin sieltä pois oli sormet ihan "ryttysenä" ja jalat punaset haha. Mutta olihan se ihan kivaa taas vaihteeks. Mitä muuta? Pyysin äitiä väsäämään mulle jonkun nopeen leivän tai jotain aamiaseks samalla kun teki itelleen aamiaista, koska en ole ennen ollut minkään ison aamiasen ystävä vaan päivän aikana napostellu itelleni "aamiaista", vasta nyt oon alkanu totuttelemaan viime vuoden aikana aamiaiseen, ja kun menin keittiöön, yllätys yllätys siellä pöytä katettuna oottikin kunnon "hotelli-aamiainen" jos nyt niin voi sanoa. Haha, miten mä jotenkin kuitenkin pystyin pienesti arvaamaan että se oli tulossa. No mutta kivahan yllätys sekin oli! Päivä jatkuu nyt tästä varmaan tietokonelagauksella hetken ja sitten varmaan leffoja. Ehkä jos jaksan, koska tänään ois vähän semmonen fiilis, niin siivoan tän huoneenkin. Tuntuu siltä että yhden arkipäivä aamun jälkeen tää on jo ihan sotkussa, mutta tottahan se on. Ainakin mun puolesta. Myöhemmin ehkä vielä vaivaudun stressaamaan vähäsen läksyjen ja tulevien kokeiden kanssa.. Kuitenkin, mukavaa sunnuntaijatkoi kaikille! (-:

9 kommenttia:

  1. Sulle on haaste mun blogissa :)

    http://incomplete-sanni.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei kiva, teen sen kohta tai teen sen sitteku ehin. Kiitti! :-)

      Poista
  2. hejj ja e ju oxå där!! o ja har oxå fota hejhejhej ;)

    VastaaPoista
  3. Kiva blogi sulla!:) Voisin liittyä lukijaksi, liity säki mun?:)

    http://fashion-kiawilma.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon! :-) Juu meen kattomaan sun blogias heti kun mulla on aikaa!

      Poista
  4. Ihana tuo sun kaulakoru♥

    ♥:Anniina

    VastaaPoista